marți, 24 februarie 2009

Un fir de praf ...


Viata este ca un fir de praf ... vine , trece si ti se pare ca totul a fost doar o inchipuire doar o iluzie pe care ai luat-o de mana . Ti-e frica, esti speriat totul pentru ca nu ai nici macar o tinta , nici macar un scop . Dar cand totul ti se pare ca e pirdut , apare o singura speranta , o mica faclie in intuneric . - Credeam ca tu esti ceea ce mai insemi pentru mine . mi-am spus usor . Pe cand fugeam speriat spre ea o palma ma atins usor si o voce s-a auzit -Esti al MEU , Eu te-am ales ,Eu te-am creeat . Pe cand eram in zbatere ca intr-un vis , o pace solemna a inundat inima mea si atunci mi-am dat seama ca inca cineva ma iubeste ... era EL ... era Dumnezeu .... prin tot ce treci , el te conduce catre un punc , cartre o tinta , tinta Ta este El si El te va duce in Paradis .... Deci , cum ziceam viata e legata de cer prin cineva , e legata prin El ... El e sensul vietii tale ... incredete in El si El va lucra .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu